Motywacja aż tak ważna?

W dobie ciągłego pędu i kryzysu często nie mamy czasu myśleć o tym, co zrobić z naszymi pracownikami, aby ich zmotywować. Chcielibyśmy zwiększyć ich efektywność – oczywiście! Jednak nie mamy chwili, aby zastanowić się jak to zrobić. Tyle jest teraz ofert, tyle metod, co wybrać, co nie działa, a co działa? Eh, muszę wracać do swoich zadań.
Jeśli jeszcze nie miałeś do czynienia z zarysem wiedzy na temat motywowania ludzi lub twoja wiedza jest nieusystematyzowana, na pewno przysporzy to ci korzyści, kiedy poświęcisz chwilę mechanizmom wzmacniania efektywności innych osób oraz technikom motywacji. Jednocześnie tym, co liczy się na dzisiejszym rynku, jest z pewnością innowacyjność. Mając do wyboru przestarzałe techniki i techniki wykorzystywane w czołowych światowych organizacjach, każdy wybrałby drugą opcję. Dziś bardzo docenianą i szeroko wykorzystywaną metodą motywowania jest recognition, czyli uznanie. Polega ona na docenieniu i okazywaniu uznania za każdym razem, gdy nasi podwładni dobrze wykonują swoje obowiązki.
Jeden z czołowych amerykańskich mówców motywacyjnych dr Alan Zimmerman powiedział: „Nigdy nie pozostawiaj dobrej pracy jako niezauważonej. Kiedy widzisz to, powiedz to.” To przynosi wymierne korzyści w postaci pracowników entuzjastycznie nastawionych do swojej pracy oraz firmy, a także mocniej angażujących się i dających z siebie więcej.
Chcesz możliwie najlepszych efektów od swoich podwładnych? Chciałbyś codziennie zamiast zmęczonych i znudzonych twarzy oglądać twarze pełne zaangażowania i entuzjazmu? Chcesz większej satysfakcji dla siebie i dla nich? Możesz to zrobić. Dziś dostęp do szkoleń z zakresu sztuki motywowania i recognition jest łatwy. Zainwestuj w to chwilę swojego czasu, a każdego kolejnego dnia będziesz wiedział co zrobić i jak to zrobić, aby widzieć takie efekty.