Manager na medal!

Jednym z najbardziej frustrujących i osobiście trudnych rzeczy do czynienia , jak kierownik jest bardzo skuteczny który wykonuje naprawdę dobrze swoje zadania, ale trudno jest trudny we współpracyW zespołów sprzedaży, jest to osoba, która zawsze przychodzi poprzez kiedy najbardziej potrzebujemy sprzedaży – ich kochasz. Ale są one tak ciężko się nimi dogadać z, czasami ochotę krzyczeć.

 Czy trudno osoba w zespole z natury jest wymagający, niecierpliwi, perfekcjonista, czy tylko primadonna, oto sześć porad, zarządzania nimi, które mogą pomóc ci przejść przez cały dzień: 

1. Postaraj się ich zrozumieć.
Trudni ludzie to często sfrustrowani ludzie. Czasami najlepszym sposobem radzenia sobie z nimi jest, aby słuchać i starać się zrozumieć, co motywuje ich złego zachowania. Trudne osoba może być trudna, ponieważ wcześniejsze doświadczenia nauczyły ich jedyny sposób mogą osiągnąć coś przepchnąć się przez organizację – być może trzeba zresetować swoje podejście lub utworzyć nowe doświadczenia, które wyprą negatywne zachowania tej osoby.

2. Zapytaj, jak możesz pomóc.
Czasami najlepszym sposobem na rozładowanie kogoś, kto jest trudny w pracy z jest jedynie zapytanie, jak można im pomóc. Pytając, skupić swoją interakcji na konkretnej działalności. To może stworzyć okazję do podzielenia odpowiedzialności w rozwiązywaniu problemu. Trudne osoba może złagodzić swoje podejście, dzięki temu.

3.  Ogranicz opcje podlegające i oferty.
Podczas interakcji z trudnej osoby sprzedaży, ograniczenie tematem dyskusji na spiczastych przedmiotów. Adres rzeczy jeden w czasie i kiedy można, opcje oferują mogą decydować. Uczynić je częścią rozwiązania.Czasami lepiej pozwolić im odejść